Fremtiden ser så vanvittig lys ut folkens!

Vi har fått alt servert i fanget og har kosa oss glugg ihjel med shopping tv masse god mat og ett fantastisk selskap i familien til min kjære, og jeg tar med meg bare gode følelser! Endelig får jeg bli kjent med dem, og det blir ikke like lenge til neste gang. Det er faktisk galskap at det har tatt oss over ett år og ta denne turen, men nå når jeg har lappen blir alt mye enklere fremover ❤️

Jeg har ikke lyst hjem til virkeligheten, men jeg har jo faktisk ett ganske så godt og stabilt liv og reise hjem til også, og oppgavene står i kø for meg. Ideene jeg har i hodet skal ut i liv, det har jeg bestemt meg for, og når jeg først bestemmer meg så klarer jeg alt jeg vil 😊 jeg er trygg på det og jeg vet hva som bor i meg! Girlpower 😊

For jo mer tid som går, så blir jeg bare enda mer sikker, og når jeg tror jeg er fast bestemt, så blir jeg bare enda mer bestemt. Det er tungt i perioder, og det er vanskelig å holde seg fokusert når det står på som værst, jeg har så mange ting på privaten som er så usikkert, og som dere vet så tåler jeg det svært dårlig. På samme måte så skjer det så mange fantastiske ting, som gjør at jeg tviholder meg til dette livet jeg selv har bygd opp. Det er prestasjon uten sidestykke at jeg har klart å komme så langt, og når jeg ser gamle bilder innser jeg at det ikke bare er de ytre forandringene som utpeker seg hos meg.

Det er fortsatt en evig lang reise jeg er på vei på, veien blir til mens jeg går den, og jeg lærer så ufattelig mye hver eneste dag. Jeg lærer meg å skille mellom det som er ekte og falskt, og bygger opp livet mitt i min ånd, jeg er som sagt en trygghetsnarkoman, og det er en utfordring i seg selv når alt er så uvisst i fremtiden! Jeg er iallefall sikker på at fremtiden bringer mange mange positiviteter, og at jeg ikke kommer til å kjede meg ett sekund, på tross av at jeg ikke har jobb, en slik ekte en 🙂 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg