Fra himmelen til helvetet på bare noen sekunder

Jeg er så glad for at jeg fikk dagen i går og slappet av, jeg fikk en pause ifra bekymringene og problemene hjemme. Blodtrykket til mamma er det faktisk ingen kontroll på, det stiger IGJEN og det er så fortvilende. Dem aner ikke hvorfor og det strekker seg ut i tid og bekymringene over mamma bare stiger og stiger, når er det nok og over dette her? hvor lenge kan man gå med denne usikkerheten rundt seg?

Jeg vet hun er i de beste hender og bla bla bla, men det hjelper ikke når vi ikke får besøke henne og det ikke virker som det går fremover. Det føles rett og slett som man er i himmelen og blir kastet rett tilbake til helvetet iløpet av en telefonsamtale og det er forferdelig frustrerende. 

Man skulle tro at den dype og lange søvnen jeg fikk i natt var nok men jeg har faktisk sovet siden jeg kom hjem igjen fra turen, rangling er noe jeg tydeligvis er for gammel til. hehe.. Men det var absolutt verdt det. 

 

I morgen skal bilen på verksted og bytte både bremser og en dynamo som ble skiftet i fjor, heldigvis får jeg dynamoen gratis på reklamasjon og jeg grøsser over ryggen bare jeg tenker på og levere den inn og gå ifra den igjen. Forholdet mellom meg og raveren min er litt på grensen til sinnsyk. 

Jeg gledet meg så stort til og ta fatt på en ny uke der jeg skulle få mammaen min hjem igjen, og alt skulle gå tilbake til normalen. Den gang ei og nå vet vi ingenting igjen, vi kan bare holde motet oppe og vente og krysse alt vi har for at det går bra denne gangen også. 

Livet er brutalt og man vet faktisk ingenting om morgendagen, det gjelder og nyte det vi har her og nå og suge til seg disse gode dagene slik vi har ett lager når alt blir dritt igjen. Rett og slett! 

Jeg gleder meg så stort til og ha ett par gode dager på rad igjen, jeg savner denne stabiliteten og tryggheten, jeg savner og kunne ha plass til andre ting en sykdom og telefoner, det er slitsomt og ha det slik men jeg har troen på at mamma kjemper ut dette også.

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg