Fotoshoot og ett gledelig treff med barna mine venter!

Vi er i Førde by og gjør oss klar for fotoshoot med en pro fotograf! 😁 bryllupsgaven ifra våres kjære venner i Rusettervernet skal brukes og etterpå skal vi møte barna mine ❤️ hele hjertet verker etter dem 😍

 

Energien min må fordeles med omhu utover dagen, jeg føler meg som en gammel skjør dame som ikke tåler stort.

 

Vi skal prøve å lage oss en fin dag ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Håper dagen blir riktig vellykket! Så nydelig kjole du har! Det blir nok flotte bilder av dere! Og toppen blir vel å få treffe barna dine igjen, det må være fryktelig å kjenne på savnet etter dem. Ønsker deg alt godt! 🤗🥰😍🌞

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg