Første kommentar jeg har måttet slettet kom i dag.

Jeg har blogget i 1år og 4 mnd nå og har snakket fritt og åpent om de meste aspektene i dette turbulente men fine livet jeg har skapt meg, jeg har ikke vært redd og har snakket ganske så fritt til nå. Jeg står for alt i denne bloggen her, selv på de tristeste dagene har jeg tatt dere inn og er stolt over å kunne stå inne for hele 1683 innlegg som kommer rett ifra sjelen min.

I dag kom kommentaren jeg har ventet på, den som bare måtte komme ifra en jeg kjenner ifra før, en som bare ønsker og ødelegge og som alltid har hatt ett horn i siden på meg. Jeg slettet kommentaren med det samme men begynte og angre, fordi jeg står for åpenhet og ærlighet. Hva sier det om meg om jeg sletter kommentarer som går imot meg? jeg ønsker virkelig ikke å stenge kommentarfeltet, ei heller og sitte og slette negative kommentarer, derfor poster jeg denne så alle kan se. Jeg ønsker rett og slett ikke og skjule noe som helst for dere lesere. 

Jeg må bare presisere at jeg overhode ikke tar meg nær av denne kommentaren, da jeg er vant med og bli behandlet slik av enkelte, og en stor grunn til at jeg ikke ønsker og være i miljøet lenger. Jeg har faktisk fått beskjed om at det store missionet til enkelte faktisk er og få meg til og drikke igjen. Jeg aldri senker meg nedpå ett slikt nivå. 

Jeg poster heller ikke dette innlegget for og få oppmerksomhet men for og vise hvor vanskelig det faktisk er og ta avstand når man først har vært i ett slikt miljø. Vedkommende er blokkert på alle enheter her men på bloggen er det åpent for alle og kommentere. Jeg følte meg rett og slett litt falsk da jeg slettet kommentaren, og derfor tar jeg den opp her i plenum! 

 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

10 kommentarer
    1. Sånt er ikke noe å bry seg om (lett å si men vanskelig å gjøre) Hold hodet høyt og hev deg over det. Jeg heier på deg❤️

    2. Så fint at du deler, la ikke disse ødelegge de gode dere har bygd opp.
      Skremmende hvor ufine (voksne) folk kan oppføre seg på nett. Blir lei meg og skuffet over at det er så lettvindt. – trist at noen blir behandlet slik.
      Heier på dere, glad over mangfoldet og åpenhet heller enn de som må spre eder og galle.
      Stå på!

    3. Du er hverken feig eller falsk hvis du ordner det sånn at du forhåndsgodkjenner hvilke kommentarer som får lov å komme igjennom på bloggen din. Din blogg er DIN vei som du selv skal styre, der bestemmer du retning, innhold og fokus og der bør du IKKE slippe inn ødeleggende og negative krefter i bloggen (eller for mye i bevisstheten din) som kan bryte deg ned. Å blokkere (forhåndsgodkjenning og sletting) er å ta styring på dette. Det er å være fast og bestemt, å ta ansvar og å vise styrke. Ingen bør få lov til å kødde med hodet ditt her. Du har allerede klart det og det må du holde fast på. Stå på og lykke til videre.

    4. Vi mennesker er grådig flink å trøkke kvarandre ned i driten. Eg bur på bygda sjøl og veit godt korleis det er når ALLE meiner dei har ein slags rett på livet ditt. Det kan væra så vondt å få så hatske meldingar. Og fullstendig unødvendig. Fryktelig at ein eller anna får glede av å snakka slik til deg.
      Men stå på videre kjære deg! Eg heiar på deg med heile meg, både deg og sambuaren din! Det kan væra eit sant helvete å komma seg vekk frå rus og rusmiljø og hjelper blogging så blogg i veg! Eg likar bloggen din kjempegodt! Du skriv veldig fint og det er lett å sjå at de er mennesker som gjer så godt de kan kvar einaste dag.
      Negativitet vil du dessverre møte når du stikk nasen fram, for jantelover herskar med jernhand i Noreg enda. Prøv å tenke på alle som vil deg vel og heiar på deg og tenk som meg. Den som skriv så stygge ting til deg kan umulig ha det godt med seg sjølv. Det er nemlig mest han sjølv det går utover når han sitt med så mykje hatefullt og giftig i hovudet dag inn og dag ut.
      Masse gode klemmar frå fast lesar❤️

      1. Tusen takk for støtten Anette <3 slike ting preller av meg når jeg har så mange andre og fokusere på som ønsker meg godt 🙂 dette er en kjenning og jeg har ventet på dette. Heldigvis har jeg komt meg ut derfra og har det veldig godt med det nye livet <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg