Forrykende første dag i året! -Jula kastes ut-

 

Her i heimen har det sannelig skjedd saker i dag!😁❤️

Jula er pakket bort og normaliteten har inntatt stua våres. Vi starter pyntingen i midten av november så det er nå deilig og bare gå tilbake til det vanlige igjen og starte året.

 

Det eneste som minner om jul nå er de fulle skapene med godis, det fulle kjøleskapet og stearinlyset som skal få lov og brenne ut. 🤭

 

 

 

 


For første gang har jeg vært på det store loftet våres på veldig lenge, jeg har rett og slett hatt for store problemer med ryggen og i dag oppdaget jeg at jeg har meget mye som kan leveres på loppisen!😅

 

Nå på nyåret skal jeg ta meg en runde og sortere og tømme. Ellers har jeg ikke komt meg utfor døra i dag, Sebastian har sove i nesten hele dag så jeg har gått rundt her og sulla aleine. Han har hjulpet meg med bæring på loftet ellers hadde vi ikke komt i mål i dag. 🤭

 

Kvelden videre skal brukes på det samme som jeg har gjort i hele dag, dekor og pleie av leiligheten våres ❤️ litt strikking, litt Candy Crush og massevis av tid med favoritten som endelig er våken og i gang 🤭  

 

Jeg ønsker dere en magisk kveld, den første kvelden i det nye året 💫

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg