Forbannelsen er opphevet og jeg har fått ett sikkert tegn på endring!

God kveld kjære leser! ❤️

I kveld vil jeg legge meg med verdens beste samvittighet 😁 prosjektene i kjelleren er unnagjort og jeg kan stryke en plan vi har hatt i over ett år av lista mi 😁 endelig har vi plass til overnattingsgjester! ❤️ vi har såpass liten plass å boltre oss på i vår egen leilighet så denne utvidingen av oppholdsrom er en kjærkommen ting i huset våres. ❤️

 

Vi feira det hele med bingo som alltid på søndager og aldri i verden hadde jeg trodd at helgene mine ville handle om oppussing og bingo 😳 kaoset jeg levde i før ønsker jeg meg aldri tilbake til men derfor har det blitt viktig for meg å aldri glemme hvor jeg kommer ifra og hvor mye jeg har gått igjennom for og komme meg hit. Jeg har aldri fått noe gratis her i livet og dette har kostet dyrt! Jeg føler at jeg har kjempet flere kamper bare det siste året en hele livet tilsammen før jeg tok valget.

 

 

Livet har lært meg mye og jeg har en superkraft! Jeg har en evne til og se glede i de minste ting! Jeg tror denne evnen har ført meg langt, spesielt i kampen for å komme meg ut av rusen. Den første tiden var det smått med lysglimt men med det samme jeg igjen kunne kjenne glede i hjertet og ikke være påvirket av rus så følte jeg på meg at jeg hadde tatt riktig steg ❤️

Forrige gang vi spilte vann jeg 500kr på siste runde og i dag har jeg både hatt corner og to trerekkere! 😳 jeg vet ikke om hellet har snudd men jeg akter å tro at dette er ett tegn på at nå blir alt lysere 😁❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg