Forbannelse opphevet, blogg-irritasjon og avreise!

Herrelighet dagen har kommet og trøtte i trynet som vi er, er vi klar for avreise! 😁 denne forbannelsen som har lagt over meg siden den dagen jeg gifta meg er opphevet og alt er bare fryd og gammen! 😂

 Jeg har nemlig ikke vunnet en eneste ting siden jeg gifta meg men i går vann jeg en hel firkløver med corner på bingo! 😁 Jeg har aldri blitt så glad for en sjokolade før, spesielt en sjokolade jeg ikke skal spise selv en gang. 😂 Samma hva man vinner så lenge man vinner si! 

Den siste måneden har jeg oppdaga ett nytt problem her inne på bloggen som skaper irritasjon. Når ting ikke fungerer får jeg nesten anfall helt til jeg har funnet ut av det 😂  ifra 00.00-09.00 teller ikke statistikken og de leserne jeg har alle disse timene teller ikke med 😳 jeg får ikke ro i sjela før jeg finner ut av det så det er bra jeg har mange timer i bil foran meg, jeg skal nemlig være passasjer i dag 😁  

 


Det blir en SANN glede å reise herifra! 😁 gleder meg til å ta med bloggen ut på tur! ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg