For første gang på lenge jeg har troen på fremtiden våres

For første  gang på lenge kjenner jeg at troen på fremtiden kommer tilbake til normalen og at disse tunge tankene kommer mer på avstand, for første gang på lenge har jeg troen på meg og min kjære sammen og at vi faktisk kan klare dette, med regler!

Det mest giftige jeg kan gjøre er og låse meg inne her og bli sittende i leiligheten hele dagen, så de siste to dagene har jeg vært ute hele dagen! vi har vært i løypen to dager på rad og prøver og gå av oss problemene våres. I hvert eneste steg tenker jeg på at jeg går av meg all frustrasjonen og alt agget jeg har bært på i lengre tid nå, og det virker faktisk selvom det høres helt rart ut.

Jeg har mottat penger til gruppen ifra Sparebanken Vest og får så enormt med motivasjon til og drive gruppen videre, gjøre den bedre og utvide tilbudene jeg som leder kan gi. Penger er ikke alt, men tingene blir lettere med slike støtter og jeg er enormt takknemlig!

Jeg sa jeg behøvde positive nyheter, og jammen santen kom dem! jeg håper dette er ett tegn på lettere tider for oss begge to her i heimen <3 

 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer

Siste innlegg