For første gang har jeg en stemme. For første gang kan jeg være meg selv – Å dele eliminerer skammen –

Herrelighet for en lang dag fylt med opplevelser, følelser og vakker natur 😍

Ifra start til slutt! 😁

Jeg er mentalt tom, det er ingenting mer og hente. Som om en støvsuger har herjet inni sjela mi og det ikke finnes ett eneste molekyl og finne, jeg er ferdig som menneske som jeg pleier å være etter slike intense dager med mye som skjer. ❤️

 

Det har vært en berg og dalbane av følelser av både sorg og glede, der man i ene øyeblikket smiler for så og kjenne på tristheten igjen. Jeg er ikke helt på topp, for å si det slik. ❤️

 

I got a friend in you

 

Alt i alt har dette blitt en veldig fin lørdag og mye har skjedd bare på en liten lørdag.

Det er først når man setter seg ned at følelsene og tankene kommer og jeg er glad for at jeg aldri trenger og være aleine.

I morgen venter nok en bursdag og tanta mi fyller 60år! gaven er klar men jeg kjenner at jeg trenger en natt med søvn før jeg er klar igjen.🤭

 

 

 

Takk for at jeg får dele alt dette med dere, på en merkelig måte føler jeg at jeg for første gang i livet har en stemme.❤️

Igjennom denne bloggen får jeg delt ting jeg alltid bare har holdt for meg selv, det ufarliggjør ting som før skremte meg.❤️

Å få dele gjør at ting ikke føles skamfullt lenger, det er befriende og bare være seg selv og bli godtatt for det. For første gang i hele mitt liv kan jeg være meg selv helt fullstendig og faktisk føle at jeg blir akseptert for den jeg er. ❤️

 

Takk venner🌹

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg