FOR en helg dette blir!!!! Spenn klar for race!

 

 

 


Denne helgen kommer jeg til og få kjørt meg selv skikkelig! To langvakter på jobb for så og sette seg i bilen på søndag og vende nesa mot Gol og ett tredagers seminar som jeg av erfaring vet ikke kommer til og bli noen rolige saker! Tre dager med sammenhengende sterke inntrykk og sosialt samvær ❤️  

Nå kan jeg bare fokusere på praksis! jeg slipper å gå med eksamen i bakhodet på samme måte lenger og DET skal nytes til det FULLE! 😁

God helg venner! ❤️

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg