For 19år siden fødte jeg ei lita jente

Det er 15.februar og det er hele 19år siden jeg fødte ei lita jente som ville endre verden min  for alltid.❤️

 

På tross min unge alder ble hun hele livet og jeg var oppslukt i rollen som mammaen hennes.

 

Veiene våres gikk i ulike retninger men kjærligheten vil alltid være like stor. Jeg er så stolt over denne jenta og vet at hun vil oppnå akkurat de målene hun setter seg her i livet.❤️

 

 

Jeg vil alltid være her, alltid.

 Slike dager vil alltid være vonde og tanker om «hva om» vil dukke opp men alt jeg gjør med livet mitt nå gjør jeg for disse barna, for at dem skal slippe å uroe seg, for at dem skal slippe å måtte si at sin biologiske mor døde av rusen.

 

Istedenfor å grave meg ned i vonde tanker tenker jeg å skape meg en fin dag fordi jeg vet at hun ønsker det.

 

Jeg gleder meg virkelig til fremtiden sammen ❤️ jeg er så ufattelig stolt i dag! og mange tårer vil nok komme men alt i alt er dette en dag å feire og tenke tilbake på alle de fine minnene vi har klart å skape oss.

Jeg vet i hjertet at vi hører sammen ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer
    1. Ser likheten med mamma. vakker storesøster med lillebror…
      håper at tiden vil minske avstanden som kan ha oppstått du er en flott supporter å ha på sidelinjen når voksenlivet s krevende øyeblikk kommer flytende på en fjøl…. da står du der berett til å støtte..

    2. Gratulerer så mye med 19 års dagen til din datter! Jeg håper inderlig at dere kan ha tett og god kontakt resten av livet! Du har gjort alt som står i din makt og fortjener det beste!!! Klem.🤗😍🥰

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg