Folk tror min forlovede er sønnen min

Yes! Der fikk jeg den enda en gang! For det er ikke første gang nemlig at noen tror min kjære er sønnen min, og jeg aner ikke hvordan jeg skal ta den. Han kan ta det som ett kompliment at han ser ung ut, og han er jo forholdsvis ung, men for meg er det en helt annen historie. Ser jeg virkelig så gammel ut? Eller er det han som ser veldig ung ut? …. hodet spinner og latteren ruger i huset vårt, og jeg må bare ta det med godt humør. 

Jeg undrer meg over når jeg begynner å kysse på han på åpen gate og holder hånden hans, hva tror folka da? 

Vi er endelig hjemme etter en lang dag i bil! Det tar på ryggen og sitte så lenge så det var veldig godt og komme hjem og bevege seg litt, og nå kan vi endelig ta helg for alvor her i stua. Min kjære har hatt sin andre uke i full jobb og trivest veldig godt, og jeg merker godt at han har lengre dager og blir mer aleine her. Denne uka har jeg ikke hatt så mye på planen, og jeg har fokusert mest på meg selv og mitt eget vel og ve. 

ENDELIG HELG!

 

Her er gruppa til bloggen på facebook! Meld dere inn og få med dere de nye innleggene og noen overraskelser og videoer ifra hverdagen min! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
      1. You go girl! Har alltid hatt eldre kjærester så han er min yngste. Men syns det er litt å «ta i», for såå ung er han ikke 🙂 kjærlighet er kjærlighet og den kjenner ingen alder.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg