Føler meg som ett dårlig menneske

Reklame | Ellos.no

Akkurat nå føler jeg meg som verdens værste menneske her på denne jord, og har egentlig bare lyst å legge meg i ett mørkt stille rom under ei dyne og bare bli der i 1år aleine. Jeg finnes ikke i form! Jeg er bare helt nede mentalt, og det skal så lite til for å slite meg fullstendig ut. Vi har hatt en kjempefin dag i dag og har vært ut og ragget med bilen i hele dag, og kosa oss i sola og hele pakka, alt skulle tilsi at jeg var i ekstase her jeg sitter, men jeg er helt nede og kjenner meg skikkelig deprimert. Jeg føler meg som en klagaskitt og har absolutt ingenting å klage over, men allikevel sitter jeg her og bare har lyst hjem og gjemme meg for alt og alle. Det er bare den dagen der en planlegger å ha det fint sammen med dem man er glad i, og jeg vet at ellers hadde jeg vært superhappy nå, men jeg er bare ikke der 🙁 på slike dager som dette er det vanskelig å være meg og jeg skjemmes. Jeg forsvinner mer og mer inni meg selv, og blir mindre og mindre sosial, og jeg merker det tærer skikkelig på kreftene mine. Det er nesten så jeg savner steroidene, som ga meg sinnsykt mye energi og overskudd og humøret mitt var på topp hele tiden, men jeg savner selvsagt ikke de ekle bivirkningene som har ødelagt hele kroppen min og jeg oppdager fortsatt bivirkninger jeg virkelig ikke setter pris på. Det føles ille å sitte her og se ut på det nydelige været og bare være skikkelig deppa og lei av alt, når jeg har det så godt som jeg har det, men av og til stemmer ingenting rundt meg og jeg kommer meg ikke opp. Jeg gleder meg til å komme hjem og bare forsvinne inni tv, for det er der jeg passer best akkurat i dag. Det er Synd men sant, og jeg orker ikke sitte å late som heller, det blir bare feil av meg. Jeg fortsetter å være ærlig med dere, da kommer jeg lengst har jeg funnet ut 😉

Jeg er glad jeg hadde en opptur i går der jeg fikk gjort mye konstruktivt så denne dagen her ikke ble helt elendig! Vi har hatt det morro på reise og jeg skal ikke svartmale alt heller 🙂 jeg kan ikke si det høyt nok! Jeg gleder meg så innmari til formen min normaliserer seg og jeg slipper å gå rundt slik lenger. Det er så vanskelig å planlegge noe som helst, da jeg hele tiden må ta hensyn til formen min som er som en jojo, og jeg vet aldri hvordan morgendagen blir. Jeg ser virkelig frem til å bli frisk igjen, og heldigvis er det håp om at jeg blir det også.

Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden foran tv og bare glemme denne dumme formen som ødelegger de mest perfekte dagene. Jeg satser på at morgendagen blir lettere! Håper dere har hatt en fantastisk Lørdag <3

Masse kjærleik til alle <3

Ellos//Saint Tropez//Wildflower

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg