Florø! here we come! ut på tur, aldri sur

Jeg har vel aldri vært kjappere opp av senga som i dag!🤭😅

Vi har ikke ett eneste minutt og miste, dagen vi har venta så lenge på er her omsider og hele opplevelsen skal nytes til det fulle!❤️

Ord kan ikke beskrive hvor sårt jeg trenger dette! sjela mi roper etter en pause og jeg håper at jeg finner den i denne helgen, sammen med mine utvalgte, familien min!

Jeg gleder meg også til og være litt mer aktiv her inne, ta dere litt mer inn. I ukedagene har jeg ingen sjanse så jeg får bruke helgene godt til disse andre tingene som jeg har lyst til å gjøre men aldri rekker over.🤭

Bloggen tar støyten men nå er det dens tid!

Åååå så jeg gleder meg til og reise! det kribler i kroppen! Florø here we come!😁

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg