Flere store prosjekter på gang! – Noen kan deles, andre ikke –

 

 

 

I dag har jeg fått mer utav dagen en å sitte med øya nedi telefonen og spille Candy crush hele dagen!🤭

 

Jeg har vært på besøk til Stine og tantebarna + verdens søteste Mira ❤️

 

Jeg har også hjulpet pappa å komme seg på Europris for og handle ting han trenger i den nye leiligheten sin, det ble en del kan man si!🤭

 

 


Alt i alt er jeg fornøgd med dagen så langt og håper at også morgendagen inneholder meningsfylte ting som gjør at jeg føler meg litt mer aktiv enn jeg har gjort til nå.❤️

 

I kveld sitter jeg og planlegger neste store prosjekt! 😁 skattepengene jeg får tilbake har nemlig en helt spesiell funksjon i år! ❤️prosjekt “soverom” skal snart settes ut i liv så nå sitter jeg og skriver liste over tingene som må til for og gi soverommet vårt ett løft, jeg har så lyst å skape ett koselig soverom!😍

 

Sebastian sitter med sine prosjekter i den andre enden av sofaen men hans prosjekter får jeg rett og slett ikke lov å dele om ennå 🤭 Det er aldri noen stillstand her i hula våres, vi vil opp og fram! 😁

 

I dag har jeg prøvd noe helt nytt, jeg ønsker jo å gå noen kilo nedover på vekta og er på leit etter noe som både er sunt og godt! jeg har aldri spist havregrøt før og ble litt nysgjerrig når jeg ser at mennesker som er “sunne” i mine øyner tilber denne grøten.🤭

 

Jeg dynka den med blåbær og det var faktisk ikke så verst altså, det kan bli kjedelig i lengden men jeg er åpen for andre forslag som kan gjøre denne sunne overgangen litt enklere for meg. Alle tips mottas med stor takk 😁

 


Nå skal jeg ha meg en lang og varm dusj før jeg skal begynne å se på “Sommerhytta” imens jeg planlegger en makeover av soverommet vårt!😁❤️

 

Ha en nydelig kveld venner🌹

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg