Flax to dager på rad! Måtte dette være veien videre!

God kveld venner!❤️

Nå har jeg hatt to gode OK dager og jeg håper at dette setter standarden for resten av uka, alt jeg ønsker meg er en stabil form der jeg føler at jeg fungerer som jeg skal 😁

Det har jeg gjort de to siste dagene og det er deilig!❤️

I dag har jeg vært på Stova, vært i undervisning og stått en time for å lade bilen til Sebastian bare for og være snill med han.🤭

Jeg har tatt dagen som den har falt seg, gått og sulla og styra i leiligheten og ladet opp batteriene til fullt kjør på jobb resten av uka.❤️

Nå har jeg kjørt Sebastian på sin første doble time med kjørelærer og jeg er egentlig snart klar for og legge meg igjen 🤭

Nå skal jeg bare være resten av kvelden imens jeg fortsetter sullinga her hjemme!

 

Jeg håper at dere har hatt en fin start på uka og er spenn klar til og finne utav hva uke 13 inneholder 🫶

 

Ha en nydelig kveld 🌹

Dagens shoppingrunde 🤭

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg