Fjernundervisning i ordets rette forstand! hvordan skal nå dette gå?

God morgen venner og velkommen torsdag den fjortende!❤️

I dag venter noen timer på skolebenken herfra stua mi og jeg må igjen jobbe med selvdisiplinen min på høyt nivå 😂

Det er noe med fjernundervisning, det ligger i ordet! jeg har aldri vært student og følt meg så fjern som akkurat nå, mange mange mil ifra foreleser og egentlig aleine som student.😅

Jeg har måttet bytte motivasjons driv mange ganger og jeg har landet på at når dette skoleåret er over så er jeg faglært erfaringskonsulent. Jeg kan bruke det jeg lærer nå til og gjøre jobben jeg allerede gjør enda bedre.❤️

Ukas pensum handler om når vi mennesker opplever kriser og hva vi som helsepersonell kan gjøre for disse.

Snart braker det løst på skjermen her og jeg fant akkurat ut at mammaen min er på vei hjemover og med ett ble dagen helt komplett.😍

 

Wish me luck! i will need it! 🤭 Vi blogges etterpå 🌹

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg