Fikk to nisser på døra med en stor suprise!

Jeg er fortsatt i sjokk i skrivende stund! plutselig fikk jeg en merkelig telefon der Erlend ifra Nettpartner spurte hvor jeg var, jeg fikk beskjed om å være der jeg er og holde meg i ro… Jeg luktet ugler i mosen og heldigvis så jeg ut vinduet idet dem kom, ikledd julenissedrakt så tok jeg dem på fersken og fikk det hele på film! Jeg har lagt ut denne filmen på gruppa til bloggen, linken her her: https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/

 

Erlend Svoren ifra Nettpartner og Ronny Hopland ifra Jobbpartner kom med splitter ny pc til meg slik at jeg kan fortsette jobben jeg gjør med både blogging, etterverngruppe og alt det administrative jeg gjør i hverdagen for og hjelpe andre! 

En førjulsgave jeg IKKE så komme! 

Jeg er helt satt ut av givergleden og at noen ser arbeidet jeg legger ned, jeg er vant med og være usynlig. Nå føler jeg meg sett. Takknemligheten går i taket her og jeg aner ikke hva jeg skal si utenom tusen tusen hjertelig takk! 

Nå setter jeg meg i bilen og skal ta turen til Bergen med min kjære, men har blitt sittende i sofaen med tårer i øynene. Handlingslammet… 

FY FADER SÅ HELDIG JEG ER!

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

10 kommentarer

Siste innlegg