Fikk livet i gave – tankevekkende opplevelse –

I dag tidlig fikk jeg jo livet i gave 👉   Her

 

Ikke det at jeg er ett menneske som ikke setter pris på livet og hver eneste dag jeg får her på kloden, men slike opplevelser får man til og tenke litt ekstra på alt man har. ❤️

 

Så i kveld har jeg hatt meg ett anfall i leiligheten og fått lys i alle elektriske duppeditter og vasket litt! man kan jo ikke kaste bort en hel kveld på sofaen!🤭

 

Jeg kjenner meg selv såpass godt at jeg vet at om jeg ikke gjør disse tingene i kveld kommer jeg til og bruke morgendagen til det, og det har jeg rett og slett ikke tid til!😬

 

Morgendagen må uavkortet brukes til siste finjustering på eksamen før jeg sender den av sted på torsdag, jeg har virkelig gjort mitt ytterste for og samle sammen adhd-hodet mitt og virkelig prøvd å gjøre mitt ytterste og nå er jeg i siste fase, der jeg bare egentlig ikke bryr meg lenger fordi jeg vet at jeg ikke får gjort det bedre en det er. En god fase egentlig om man ser på det på denne måten?❤️

 

 

 

 

 

Jeg kjenner at jeg er klar for å sende den, bare få den utav verden! ord kan ikke forklare eller beskrive hvor deilig det blir å bare bli ferdig med eksamenene!😳 jeg lengter etter ett liv der disse arkene ikke er en del av meg hvor en jeg går, ja for jeg går faktisk med utskrift av eksamen i hendene hele dagene og titter på det innimellom når jeg rekker det.🤭

 

Konstant tanker rundt denne begivenheten! hellemååååne! så godt det blir og ta juleferie i år! og DET hadde jeg aldri trodd at JEG ville si.😳

 

Hjernen føles som bobleplast, porøst og smellbart! man får fysisk ikke plass til mer inni der og om man putter inn mer info eller pensum så faller noe annet ut. Ja, dere forstår tegningen.😅

 

Nå sitter jeg i alle fall i en heim uten alle disse distraksjonene, slik at jeg vet at dagen i morgen faktisk brukes til det den må!

 

På tross av bråstarten i dag tidlig har dagen på jobb gått helt vanvittig fort og alt i alt har det vært en fin tirsdag. Jeg er veldig fornøgd!😁❤️

 

Så spørsmål til dere!😁

 

Hvordan reagerer du når du utsettes for prøver? hvordan agerer du når du blir nervøs? 😅 Fyr løst i kommentarfeltet venner ❤️ gleder meg til og høre ifra dere 🌹👇

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg