Fikk igjen på skatti! No blir det ikkje silikon i tatti!

😂 en gang i året kan jeg ha denne overskriften på innlegget mitt 😁!

 

16700kr + fradrag på all pendlingen min så kan jeg se frem til noen penger ekstra i år som skal gå til ting jeg drømmer om 😍 sengegavl, nye puter og trekk til senga og gulv!😁

 

Soverommet står for tur så pengene skal få bein og gå på! 😂

 

Det er på høy tid! hotelputa mi er så godt brukt at jeg må snu den for hver kveld 🤭 men den har virkelig vert gull verdt med en vond rygg.

 

I dag ble dagen snudd litt på hodet, jeg planla og gå meg en tur etter undervisning men en melding tikket inn og jeg måtte kaste meg rundt og reise på jobb 😁

 

Jeg fikk meldingen om skatten på vei til jobb så ingenting kan ødelegge humøret i dag 🤭 det gjør ting litt mer romslig, og nå som alt er så dyrt er slike uventa plusser kjærkomment ❤️

 

Jeg ønsker dere en magisk mandagskveld! Det skal jeg ha på verdens beste arbeidsplass 😁

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg