Fellesskapet har blitt det viktigste for min rusfrihet!

I kveld har vi hatt etterverngruppe og jeg har blitt minnet på hvorfor jeg gjør det jeg gjør, hvorfor jeg brenner så sterkt for dette og ikke har gitt opp.❤️

 

Jeg fant også ut inni meg at jeg har det veldig bra for tiden, med tanke på hva jeg har vært igjennom og hvordan året 2023 startet så har jeg landa på begge beina og stått stødig på tross av at grunnfundamentet under meg har ristet med full styrke.⭐️

 

Noen ganger trenger vi andre mennesker til å se oss ifra utsiden og inn, noen ganger trenger vi bare å si ting høyt.

Tingene faller på plass rundt meg når jeg sitter i gruppe, jeg får reflektert ilag med mennesker som har gått veien før meg.

 


Jeg trenger dette knutepunktet en gang i uka for å bevare freden inni meg og vite hvor jeg har komt, dette er en livslang prosess og det er fint å vite at jeg slipper å gå igjennom denne prosessen aleine.❤️

Dette har vært en veldig bra dag! 😁 jeg har fått gjort disse tingene jeg planla å få gjort og har fortsatt energi å gå på nå når jeg skal legge meg, jeg har blitt flinkere med meg selv og tar ting i eget tempo! tenk at jeg noengang skulle si noe slikt? jeg har rett og slett blitt snillere med meg selv!😂

 

Nei, jeg har det veldig bra inni meg for tiden. Jeg får fred til og ha det bra inni meg om dere skjønner? når man har hatt kaos rundt seg en stund, denne uforutsigbarheten der man bare venter på neste stikk så er det deilig å vite at jeg slipper og forholde meg til det lenger.

 

Jeg lever virkelig drømmen akkurat nå, alt jeg har drømt om gjør jeg akkurat nå. Det føles godt!❤️

 

Nå gleder jeg meg til å legge meg i senga, lese boka mi og falle i dyp søvn så jeg er klar for morgendagen! det har vært en glede å dele denne onsdagen med dere!❤️

Stor klem 🌹

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg