Feiring av min 17åring på avstand (fosterhjemsbarn)

I dag har jeg tenkt positive tanker bevisst og har gjort alt jeg kan for å bryte denne trenden med at jeg får det så dårlig med meg selv på disse dagene, disse bursdagene skal jo være noe positivt og noe bra og nå som rusfri har jeg funnet ut at alt ligger i mitt eget hode.

Jeg har blåst opp ballonger og laget en bløtkake for og hedre datteren min, og ikke minst for å sende masse bilder til henne slik at hun ser at vi feirer henne på avstand. Det er viktig og være en positiv voksen som hun føler hun kan henvende seg til om hun behøver det, jeg ønsker og være en sterk mamma på avstand som hun ikke er redd for lenger, og ikke går og bekymrer seg over. Jeg har det veldig fint med dette nye livet mitt, og ting som før knakk meg psykisk har jeg snudd omvendt på og gjort noe med! 

Å bevisst prøve og få dette til en positiv dag har funket for meg, jeg har aldri hatt en bedre bursdagsfeiring! jeg har ikke feiret barnas bursdag siden dem ble tatt ifra meg i 2008 men nå har jeg bestemt meg for å gjøre dette hvert eneste år og ved hver eneste bursdag fremover, jeg håper at jeg en dag får lov og være sammen med dem på slike dager og klamrer meg til dette håpet. Til da tar jeg til takke med gamle bilder av bursdagsbarnet, kake og sammen med familien min.

Det er dårlig kvalitet på bildene siden dem er tatt av skjermen på dataen, men hva betyr da vell det? 🙂 Håper dere alle sammen har hatt en deilig start på uka og fått mye utav denne helt vanlige mandagen som ikke er helt vanlig for akkurat meg. 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Så sterk du er! Og jeg må bare spørre, hvor gammel var du når du fikk barna dine? Og har du skrevet ett innlegg om rushistorien din enda? Eller tenker du å gjøre det? Fra hvor det begynte hvilke midler det var hvordan du tenkte på den tiden – hvordan var det egentlig å leve som du gjorde, hvordan levde du? Veldig sterkt og flott og se en slik åpenhet♥️

      1. Jeg var 16 og 19år gammel 🙂 Jeg har i dag skrevet to innlegg om min rushistorie til nye lesere som ikke vet bakgrunnen min, jeg håper at du finner svar i disse og at dem ikke ble for rotete. Tusen takk Miriam <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg