Feiret 7mnd edruelighet med pubquiz

Reklame | Ellos

Nå er jeg sliten både i hodet og i kroppen, og det var deilig å komme hjem i 00.30 tiden, og jeg tror ikke jeg har vært hjemme så tidlig noengang 🙂 jeg har hatt en kjempekveld sammen med min kjære og pappaen min <3 det er første gang pappa er ute siden før han ble syk med kreft, og det er deilig å se han friske opp når mennesker han kjenner tar kontakt med han ute, og han er i sitt rette element! Jeg sitter igjen med så mange intrykk etter kvelden, og jeg føler det er så godt å bruke tiden sammen med dem jeg elsker mest her i verden. Det er jo dette som er det viktige i livet! Man kan ha så mange materielle ting man bare ønsker her i livet, og man kan ha så mange penger man bare orker på konto, men det er disse øyeblikkene sammen med dem man har nær som er viktige, in the end of the day!

Jeg er så heldig som har en pappa som er oppegående nok til å gå på quiz sammen med meg, når man tenker tilbake på at det ikke er lenge siden han stod ovenfor døden og en alvorlig type kreft. Legene trodde ikke han ville overleve dette, så hver eneste dag er en gave. Etter jeg fikk bil har vi i den lille familien fått oppleve så mange positive ting sammen! Og det gleder meg så vanvittig mye å være med på slike ting sammen med han <3 når jeg var borte i rusen brydde jeg meg ikke om noenting, og nå bryr jeg meg så mye at det gjør vondt i hjertet mitt.

Jeg har en sart sjel, som ikke tåler stort før jeg får skikkelig vondt inni meg, og jeg sa til mamma i sta at jeg like godt kan begynne å drikke igjen, fordi sjelen min har blitt så intenst sårbar og de minste ting kan gjøre at jeg nesten gråter eller blir dårlig. Samvittigheten min spiser meg på en måte opp innvendig, om jeg ikke får det ut og forklart meg, og mange av tingene i fortiden er vanskelig å bite over. Jeg har blitt ett menneske som bryr meg, sånn på ekte, og det har jeg i så mange år drukket bort, så det er vanskelig for meg å håndtere det. Jeg går utfra at det er slike ting psykologen skal hjelpe meg med.. haha…

7 måneder er ikke lange tiden, kan man tenke! Det er jo bare litt over ett halvt år og i denne coronakrisen så har det jo ikke skjedd stort sånn rent generellt rundt oss, men inni meg har det skjedd radikale forandringer. Jeg har oppnådd ting jeg bare kunne drømt om før, og jeg har fått oppleve ting som var uoppnåelige for meg før. Jeg har skapt meg relasjoner som vil vare livet ut, og funnet venner for livet. Jeg har blitt reddet ifra meg selv, jeg har fått så mye hjelp og støtte, og jeg har vokst så mye på disse 7 månedene! På disse månedene har jeg gått ifra å føle meg som ett utskudd, til å finne min plass i samfunnet, og jeg har funnet ut at jeg selv er viktig for meg. Jeg har lært meg å elske meg selv med de skavanker jeg har og jeg har klart å bygge opp en respekt for meg selv og alle andre rundt meg som jeg aldri har hatt før. Det føles med ett godt å være meg, og jeg har funnet en indre ro jeg ikke ante var mulig å oppnå. Jeg har vært på villspor, uten mål og mening, og med en fortid og traumer som har gjort det umulig for meg å se fremover, men nå er jeg der! Jeg har knekt ned alle traumer, jeg har grublet meg selv ihjel og gransket meg selv med den største lupen du kan forestille deg. Jeg har innsett alle feil, gjort opp der det er mulig og godtatt at jeg ikke lenger skal fokusere på de tingene jeg ikke kan forandre på. Det er nå og fremtiden som gjelder og akkurat nå ser den forbanna lys ut!

TAKK til alle som tror på meg, og som får meg til å kjempe videre for det jeg tror på, tusen takk for at dere ser hvor hardt jeg jobber og fordi jeg får lov å være meg selv. Takk for all tilgivelse og respekt jeg har fått, og alle de gode ordene som jeg for første gang i mitt liv faktisk tar til meg! Det er overveldende hvordan synet kan forandre seg bare noen faktisk har troen på en 😉

ECCO//Only//Odd Molly//Vero Moda//Vero Moda

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg