Fått roet nervene og reka LITT!

Jeg har klart å roet ned reka pittelitt med den tanke at det er søndag og at jeg ikke får gjort noe med tirsdagen nå uansett. Den tid den sorg men jeg kjenner at usikkerheter og å ikke vite ikke er sunt for meg. 🤭 med det samme jeg ikke vet hva jeg har å forholde meg til kommer krisetenkingen og stresset tilbake.

 

Det skal ikke mye til å vippe meg av pinnen, spesielt ikke i utlandet her jeg tross alt aldri har vært før. Jeg har på ett vis klart og innfunnet meg med at vi får planlegge avreisedagen med massevis av aktiviteter som holder oss opptatt, om vi ikke klarer å løse noe til den tid.❤️

 

Imens  har vi  nytt taket i mange timer nå, huden våres har begynt å bli vant med været her og vi våger og sitte lenger en for noen dager siden, vi har drukket alkoholfri drinker og spist is for og kjøle oss ned og  brukt det iskalde bassenget 😍

 

 

Hadde vi visst hvor chill det var her på taket hadde vi droppet de taxiturene bare for og sole oss på ei Strand 🤭 her har vi alt vi trenger i nær omkrets 😁 det er så deilig og bare kunne trekke seg tilbake og dusje når man ønsker det. 

 

Det er søndag og det betyr hviledag, kanskje vi skal druse på med en manikyr? 🤭😁 jeg har nemlig aldri gjort det før og har aldri vært den type jente som driver på slikt, men kanskje vi skal gjøre noe helt nytt når vi er her? 🤭

 


Jeg håper at det løser seg og at vi får beholde rommet til vi blir hentet til flyplassen, det hadde vært drømmescenarioet slik at vi virkelig kan nyte den siste hele dagen vi har her på denne magiske øya 😍

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg