Fått proff-hjelp! nå skal bryllupet planlegges ned i minste detalj

Åååååh! for en lettelse dette er! 😁 vi har fått inn to flotte og flinke damer til og hjelpe oss med planlegging og gjennomføring av bryllupet våres og jeg vet faktisk ikke hva jeg skulle gjort uten!😁 det er så mange valg som skal tas og jeg har ingen peiling på noe som helst, jeg har aldri vært i ett bryllup før og mitt eget blir det første jeg er i, jeg har ingen forutsetninger for og vite hva som må gjøres eller hva som trengs og her kommer disse to inn som reddende engler.❤️

I dag skal vi ha nok ett møte om bryllupet våres og vi har klart og fikset de tingene vi fikk beskjed om på forrige, jeg har fått laget meg en liste og har kjent på den befriende følelsen når jeg kan krysse ut det som er gjort, det er ikke lenge til den 6.august og fremover skal jeg jobbe 100% stilling. Tiden er knapp og vi trenger virkelig hjelpen vi får.

Jeg ser frem imot møtet i kveld, jeg gleder meg til og få flere brikker på plass men det har skjedd en endring inni meg etter at jeg fikk medisiner for ADHD, jeg er ikke like stresset lenger og vet at alt vil løse seg uansett.

Gift blir vi!😁

 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg