Farget håret mitt, før og etter bilder

Annonselinket innlegg

Da har jeg gjort noen etterlengtet forandringer etter så mange uker som en grå mus! Der jeg ikke har fått stelt meg skikkelig, dusja skikkelig og følt meg skikkelig ekkel, så var det deilig å få farget håret og få på meg litt sminke igjen! En føler seg rett og slett mer våken med sminke, og det er ikke noe jeg gjør for forhengeligheten sin del! Jeg trives og føles mye bedre med meg selv med litt sminke i ansiktet og stelt hår 🙂
Så dette var virkelig deilig å få gjort, og det passer bra at jeg har en i huset som er flink til både klipping og farging!
Dusjen våres er i 1 etasje og vi bor i 3 etasje så jeg har vasket meg med klut når jeg har vært for dårlig til å gå ned, så når jeg fikk dusja skikkelig og stelt meg så følte jeg meg som ett helt nytt menneske og formen ble desidert mye bedre! Så tanken om at vi må bygge bad i etasjen våres er mer til stede enn noen gang, for om det skjer oss noe så har vi ingen tjangs å gå helt ned i kjelleren bare for å få stelt oss, så dette må bli en prioritering fremover tenker jeg. Nå har vi bare en knøttliten do her, og det holder ikke i lengden desverre, og Gud forby at noe mer skulle skje oss nå! Nå er vi ferdige med skader og sykdom i huset, vi har fått nok..
Legger med før og etter bilder her 🙂 enjoy!
Fikk en gladnyhet tidligere, og får kansje lærekjøre litt i helgen med venner så håper det går i boks så jeg får litt trening, og slipper å bruke fullt så mange kjøretimer med kjøreskolen. Som koster masse penger 🙂 føler dagene mine virkelig blir brukt konstruktivt og vi får gjort masse! Stod opp kl6 i dag tidlig og bobler over av energi i kveld på tross av at jeg har holdt det gående i 12 timer 😛 livet smiler <3

Annonse fra gymgrossisten siden jeg må ut i trening nå etterhvert så alt fra steoridene ikke forblir fett etter musklene går bort. På tide å få kroppen tilbake så jeg føler meg sunn og frisk også der! Anbefaler deres produkter! Og denne har jeg selv! C4 som gir bedre trening. 😉


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg