får man lavere puls så er man død liksom

Denne dagen oser søndag! 😂 får man lavere puls så er man død liksom.

Vi har vært på sykebesøk til tanten min som har brudd i ryggen og har operert i tillegg, en ulykke kommer skjelden aleine sier dem og dette utrykket har aldri passet bedre.

Sola skinner som aldri før og Måløy har aldri sett vakrere ut! det lover til en veldig bra søndag ❤️ I morgen starter ekstremuka, og i dag lader vi bare opp batteriene uten og stresse på forskudd ❤️ Akkurat slik det skal være.

Min kjære ligger rett ut og jeg vet ikke hva godt jeg skal gjøre for han, menn er virkelig dødssjuke når dem først når influensa 😳 Akkurat nå føler jeg meg som ett lite forventningsfullt barn.

Jeg vet at store ting vil skje det kommende året og er SÅ klar for alt! 😁 Nå skal jeg svinse ikring i leiligheten, rydde og sulle og tralle, SÅ er det bingo i kveld og jeg går for jackpot!

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg