Familietid i familien KaOs!

Ett ord for kvelden og konserten:

 

VAKKERT! ❤️

For første gang noensinne har alle tre i Gt1 nr. … vært i operahuset på julekonsert med Sigvart Dagsland og Karoline Kruger😍 vi har kosa oss ifra start til slutt og det er ikke ofte at pappa sier at det var godt invisterte penger! Jeg er sikker på at han ikke har hatt en slik opplevelse siden han var ung så jeg er glad for at jeg dro dem med på dette ❤️

Nest siste sang var «ka er du redd for?» og tårene kom automatisk 😭 min favoritt av dem alle som får tankene til å vandre og det er vel det jula handler om? Ettertanke.. ❤️

FOR en avslutning på denne fine søndagen dere!

 

Ps: Noen ganger har jeg fått kommentarer om at når jeg kaller familien min for familien KaOs høres det så negativt ut, jeg må bare presisere at for meg er ordet kaos knyttet til mange positive ting og mye bra kommer utav kaos. Vi er kaotiske på hver vår måte, det er derfor vi passer så bra sammen. 

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg