Familiekonfliktene starter alltid forut en viktig dag – Vi har vært på shopping! –

Herregud for ett kaos!😳

Som alltid før store dager starter spenningene og gi utslag, så mamma ble ikke med på reisen i dag. Alltid før juleaften starter kranglingen, alltid før store dager. Jeg har blitt så vant med det at jeg tok det som en selvfølge at det også ville bli gnisninger forut bryllupet, jeg har valgt og ikke blande meg inni andres konflikter og tar stor avstand ifra alt av negativ karakter! jeg har nok med mitt…. mer en nok.😁

Vi har i dag fikset dress til pappa, byttet til større størrelse for svigerfar og fikset sko. Vi har handlet inn brus til en liten landsby og fikset småting som ennå ikke har blitt kjøpt. Vi skulle egentlig finne glass til aperitiffen men da jeg så prisene på champagneglass vridde sjela mi seg og jeg gikk for rødvinsglass i plast. 😳 Jeg betaler ikke dobbelt så mye for halvparten så lite! jeg regner med at gjestene mine syns aperitiffen er god selv om den kommer i feil glass. 😂

Nå er vi endelig hjemme igjen etter en lang dag på tur sammen! det var litt ekstra godt og komme hjem akkurat i dag. 😂

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg