Fader rullan! jeg er på dypt vann

I skrivende stund gjør jeg meg klar for dagens undervisning som handler om teamarbeid og gruppedynamikk! en av eksamensoppgavene handler om fordeler og ulemper i tverrprofesjonelt teamarbeid så kanskje jeg klarer å starte på denne oppgaven etter undervisning?🤭

Jeg kjenner at jeg trenger de innputt jeg kan få og at arbeidet med denne hersens eksamen går altfor seint! 😳 om bare ti dager skal den leveres inn som utkast og jeg vet at disse dagene går fort, jeg håper at panikken tar meg snart slik at jeg får fart på meg. Jeg vet jeg jobber best under press!

 

Seinere skal jeg på møte på stova for og planlegge åpningstider for mars måned, jeg skal også levere noe på bussen i kveld så planene er klare for mandagen.

 

Jeg håper så inderlig at jeg finner inspirasjon i dagens leksjon til og faktisk bare sette meg ned og faktisk jobbe, det trenger jeg virkelig nå.😬

 

Kryss fingra folkens og ha en fin start på uka 🤞❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg