Facebook blokkerer meg og jeg aner ikke hva som er galt!

Reklame | Lyko.no

Annonseinnlegg

Kjenner jeg er litt frustrert her jeg ligger og har akkurat våknet igjen! Klokka halv 2 på natta! Jeg er også frustrert over Facebook i natten! Jeg har vært blokkert nå i 3 dager fra å legge ut denne bloggen i grupper på Facebook! Greit nok det, men så plutselig skjer det igjen når bloggeringen er opphevet igjen! Med samme måte, bare blir blokkert uten noen advarsler om hva jeg gjør galt eller noe. Nå vet jeg det ikke er antallet publikasjoner på facebookgrupper som jeg begynte å vurdere, for jeg har jo vært borte fra den funksjonen helt til i gårkveld 🙂 jeg har jo hatt STORE problem med annonseringen min her på bloggen, så jeg frykter det fortsatt er noe galt med dette, og jeg ikke har lov å legge ut bloggen på facebook på normal vis som jeg trodde jeg nå gjor! Fordi jeg gjør tydeligvis noe feil med annonseringen, men det er overhode ingen som svarer meg. Håper noen smarte sjeler der ute svarer meg, for dette forstår jeg rett og slett ikke. Jeg synes bare det er dårlig gjort av facebook og ikke svare meg når jeg skriver til dem gang på gang at jeg faktisk ikke forstår blokkeringen og må få vite hva som er grunnen så jeg ikke gjør feilen igjen. Det er logisk at når vi gjør noe galt, så ønsker vi å vite hva vi har gjort. Ellers får gjør vi det atter igjen, og igjen og igjen.
Klokka er midt på natten og like rundt en sving, og jeg våknet akkurat i samme modus som natt til i går. Det er ikke noe galt med humøret mitt og jeg blir ikke deprimert av dette her, men nattevåkingen min er slitsom nå. Og den blir ikke satt pris på av meg! Jeg er tilbake til da jeg begynte på de kraftige dosene! Bare at nå er det nedtrappingen som tærer. Etter dagen jeg hadde og etter så trøtt som jeg var da jeg sovnet burde jeg ha fått sovet i flere døgn, men nå ligger jeg her og har fått av meg nattens klær og snudd alt av dyne og pute. Jeg kan bare glemme å få sove noe skikkelig igjen for denne natten, og slik går det. Jeg har alltid satt pris på å sovne igjen om jeg våkner for tidlig, og gleder meg til også denne sitter og er tilbake i livet mitt! Nå får jeg bare sovet når jeg er totalt utslitt eller har tatt medisiner som er spesielt for å faktisk sove. Jeg har fått 4 doblet dosering på denne nå i denne perioden, og styrer akkurat dem selv da jeg har gått på dem i 12år nå uten å måtte ta mer og mer. Jeg krysser bare alt jeg har for å få muligheten til å dubbe av igjen etterhvert for dette holder ikke meg gående lenge 🙂 jeg trøster meg stort med den fantastiske dagen jeg har hatt, og alt som har kommet utav denne Førdeturen! Jeg er på nedtrapping og får bite i meg disse ekle bivirkningene også. Er det noe jeg har blitt flink på så er det å bite det i meg! Og i gårkveld laga pappa speilegg til oss og kom med <3 jeg hadde ikke hatt tjangse selv å laget eller noe som helst, fordi denne kuren og turen tilbake slo meg helt ut! Og jeg sovnet tungt når jeg først fikk roen.
Jeg håper bare noen kan hjelpe meg med denne bloggen snart, fordi jeg gjør noe galt som jeg ikke vet hva er, og verken portalen jeg er på, facebook eller noen andre gidder å svare meg. Jeg har tross alt jobbet siden 29Januar med denne bloggen her, så jeg trodde jeg fikk hjelp eller så mye som ett svar når det først gjaldt. Nå kjenner jeg er skuffet over oppfølgingen, og jeg er overassket over at facebook heller ikke svarer, men bare blokkerer folk uten beskjed om hvorfor. Da vet jo en ikke hva en gjør, og gjør det gjerne igjen ubevisst som meg, som again ikke får promotert denne bloggen på facebook som normalt i grupper! Jeg mister mange lesere, og det er synd. Mesteparten av mine lesere kommer fra linker på facebook, så jeg kunne ønske jeg kunne gjort dette på en lovlig måte uten bryte noen regler. Jeg er blitt lovlydig på mine yngre dager, og jeg ønsker ikke lenger å bryte regler jeg ikke behøver å bryte. Jeg er på den rette vei og den lovlydige sådan. Så jeg ønsker bare svar jeg nå her jeg ligger og er oppgitt, svett og trøtt over hele meg! Det er godt det er helg og godt at jeg ikke har noen planer what so ever, og skal ta vare på meg selv etter gårsdagens utfordringer. Det ble ikke som det skulle, men denne gangen er det ikke min feil, og jeg nekter å ta noe jeg ikke fortjente i det hele tatt. Jeg er lei av dette, og aksepterer ikke å bli behandlet som en person som ikke klarer å tenke ut noe som helst selv.
Adios amigos! <3

Neglelakk fra Lyko.no som tørker på sekunder!

Neglelakk som tørker på sekunder! Annonse

IsaDora



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg