Ettervernmøte, samtale med barnevernet og bilreparasjon! Livet er best som edru!

God morgen alle sammen!😁

Jeg har vært våken en stund men har tatt meg tid til og våkne litt før jeg starter blogg-dagen. Jeg nyter en kopp rykende fersk kaffe foran tven lyttende til Dr.Phil.😂

Onsdager er hellige for oss, det betyr at vi har etterverngruppe i kveld. Onsdagene har vært spesielle for oss siden jeg startet en slik gruppe her i Måløy i februar 2020, jeg ante ikke hva jeg begikk meg innpå eller om jeg i det hele tatt ville klare og holde meg selv edru men åra har gått og gruppa består og vi har gruppe hver eneste onsdag, selv på juleaften! faste tider og faste rutiner er viktig.❤️

Først skal jeg på ett møte med barnevernet som jeg er på regelmessig, før jeg ble edru snakka jeg aldri med dem og det kunne gå mange år imellom hver gang vi så hverandre, nå blir jeg tilbudt regelmessige samtaler der jeg får vite alt om barna og hva som skjer videre. Disse møtene har blitt viktige for meg.❤️

Bilen skal på verksted så jeg blir sittende og vente imens den blir ferdig, endelig skal vi få bort ulyden som irriterer vettet av meg.😂

Jeg tror dette blir en bra onsdag, jeg våknet med en positiv innstilling og når jeg stod opp og tok meg en titt på hvor ryddig det har blitt ble dette en befriende start på dagen!😁 disse små tingene er viktige og dra frem. Vi blogges snart!❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg