Ett storslått bryllup står snart for dør!

Inntrykket mitt er at mange jenter går og drømmer om bryllup mann og barn, og har planene lagt allerede i ung alder, jeg har aldri vært en av disse jentene med en bryllupsdrøm i magen og har alltid sagt at jeg aldri i verden skulle gifte meg. 

Denne holdningen jeg alltid har hatt har ført til at jeg nå sitter her uten peiling på noe som helst, og jeg er ikke typen til og sette meg og se på bryllupsinpirasjon heller, foruten noen grupper på Facebook jeg har blitt medlem av, og jeg kjenner at jeg er helt fullstendig lost når det kommer til organisering, planlegging og gjennomføring av den viktigste dagen i mitt og min kjæres liv.

Dum som jeg er lastet jeg ned en app med nedtelling til bryllupet, og jeg kjenner at denne appen bare stresser meg. Det finnes ett press der ute at jenter skal kunne slike ting, men jeg passer bare ikke i den rollen der. Det eneste vi har bestemt oss for er dato og at vi ikke skal bruke masse penger på denne dagen, men på samme tid ønsker vi en minneverdig feiring når vi først tar ett så stort steg. På mange måter føler jeg meg voksnere nå når jeg gjør slike ting “normale” mennesker gjør som en del av livets naturlige gang.

Om noen der ute har tips dem ønsker og dele så er jeg veldig takknemlig! jeg innser at jeg ikke har peiling når det kommer til dette, men setter veldig pris på alle som har tilbudt seg både lån av kjole, musikk i kirken og kaker <3 dette blir ett lavtbudsjettbryllup i våres stil, men det vil ikke si at det blir trashy 😉 

Datoen våres er 06.08.2022- Vi har 494 dager igjen og slik jeg forstår det på andre begynner dem planleggingen flere år i forveien, jeg kjenner jeg er på dypt vann. Med tanke på pandemien som herjer rundt oss så er alt så usikkert og jeg kunne ønske jeg kunne hatt alle menneskene jeg kjenner og holder av rundt meg på selve dagen, den drømmen frykter jeg vi kan se langt etter. 

Så om dere har noen tips på ermet så sitter det ei her som setter veldig pris på det! jeg har virkelig null peiling når det kommer til slike jenteting og har nok tatt skade av å være en guttejente hele livet. 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Heia Monica eg kan servera i brylluppet ditt viss du trenge servitører ska kkje ha bet. Men eg har gjerna någe stash hjemma du kan pynta med kor mangen ska dt vera i brylluppet dokkars? Ska du bestilla brudepukett ikkje sei dt e brudebukett for då må du bet så mye mer for den enn normal blomsterbukett.

      1. Vi vet desverre ikke hvor mange vi kan ha i bryllupet våres med tanke på korona og pandemien som herjer, men drømmen er jo og ha alle vi holder av rundt oss. Tusen takk for tilbudet, det skal jeg huske på.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg