Ett overaskende besøk MADE MY DAY!

I dag kom “våres” aller kjæreste Ingrid på overaskende besøk.❤️

Jeg hadde ikke en gang stelt meg, men som alltid tar hun meg akkurat som jeg er.😂🫢

Hun kom med en gave som er spesialbestilt nøyaktig til oss, laget av Eva Pleym.

Det fineste bildet som sier alt om hvor mye hun bryr seg om oss.

Jeg fortsetter og bli helt satt ut av omtanken og kjærligheten andre mennesker viser oss, jeg fortsetter og la meg slå i bakken av respekten vi får, av forståelsen mennesker viser oss. Aksepten jeg møter hadde jeg aldri våget og drømme om.❤️

 

 

 

 

Når vi som par, som ett par som har slitt med rusen i mange år møter ett slikt samfunn som står med åpne armer og heier på oss, så kan faktisk andre også klare det.

Om denne bloggen kan sette søkelyset på noen av utfordringene vi møter når vi skal tilbake til samfunnet så har jeg oppnådd akkurat det jeg ønsket, om denne bloggen kan vise noen som vurderer samme veien at det ikke er så skummelt og vanskelig som man tror, så har jeg fred i hjertet mitt.

Poenget med hele bloggen er at bak en rusavhengig finnes så mye mer, det finnes så ufattelig mye mer en dumme handlinger. Det finnes helt vanlige mennesker med evner og ferdigheter som samfunnet blir rikere av å inneholde.

En rusavhengig er en ressurs som kan brukes!

Jeg er så glad i deg Ingrid, takk for at du er du! kom gjerne igjen, og igjen og igjen…. Love you.❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg