Ett helt nytt og spennende liv i vente

Jeg kjenner jeg er sulten på livet! At ingenting kan ødelegge eller forandre dette, at dette er noe varig og at dette ikke bare er en fase lenger. Jeg har falt til ro i livet mitt og det ikke trenger og skje noe spesielt mer for at jeg skal ha det bra, at vi skal ha det bra sammen ❤️

Styggen på ryggen kan faktisk bare dra til helvetet for nå er vi to sammen imot han og den kampen vil han aldri vinne. Vi har også så mange bak oss og som tror på oss denne gangen ❤️ Vi kan ikke gjøre annet enn og vinne ❤️

Hele hjertet mitt er fylt med kjærlighet i kveld ❤️ Tusen takk alle sammen for at dere vil dele hverdagen med oss ❤️

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg