Ett estetisk løft, far-datter tid og en velbrukt torsdag!

Dette her vil jeg kalle en velbrukt torsdag!😁❤️

Jeg har vært på undervisning i erfaringskonsulent ✔️

Gitt pappas leilighet ett estetisk løft og hengt med han i mange timer ✔️

Hentet Sebastian som har jobbet overtid ✔️

Tømt bunkersen våres for papp og fylt opp bilen!✔️

Det har gått slag i slag i hele dag og nå som kvelden sniker seg innpå kjenner jeg at det skal bli godt å få i seg middag og bare lande litt 😁❤️

Tanken på at jeg har hele fire slike dager fremover der jeg faktisk kan gjøre akkurat det jeg vil gir meg sommerfugler i magen! ❤️

Mange småprosjekter venter og jeg kjenner hvor godt det gjør å vite at jeg har massevis av tid til og gjøre dem.

Livet er virkelig godt på slike dager❤️

Natta bloggen🌹

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg