Ett ekte “wake up call” – Jeg må ta meg selv i kragen –

Ja, hva skal man si etter en så fin dag som det her?😁🤭

 

Jeg har fått ett lite wakeupcall rundt dette å bruke tid på dem man har kjær. Ett kjærkomment wakeupcall! ❤️

 

Jeg innser at jeg ikke har sett flesteparten av menneskene som er viktige for meg siden i fjor og at januar bare har sprunget av gårde uten at jeg har en gang rukket og trukket pusten.😬

 

Med skole og arbeid og mange prosjekter har man dårlig samvittighet på alle punkter og man strekker ikke til på noen av områdene i livet, det kan ikke være bra i lengden! jeg er glad for at jeg fikk denne oppvekkeren i tide.

 

Når man alltid har noe som venter på en, eller man sover ut til neste omgang består livet her hjemme bare av å spise, dusje og sove for så og dra ut igjen. Jeg har også eksamener som tar hvert eneste ledige øyeblikk og jeg føler alltid at jeg har massevis av arbeid som skulle vært gjort, jeg regner med at mange kjenner seg igjen.

 

 


Lite visste vel jeg at dette livet ville bli så spennende og variert! jeg som trodde at tilværelsen som rusfri ville bli kjedelig og ensom, jeg tror ikke jeg har kjedet meg siden jeg slutta å drikke og ensom har jeg nok aldri følt meg siden jeg valgte å endre kursen i livet.❤️

 

I dag har jeg bare kosa meg med og være tilstede i øyeblikket, tilstede i mitt eget liv og det har vært helt merkelig og ikke ha tusen tanker om alt som skulle vært gjort i hodet samtidig.

 

Opplevelsen av å sitte sammen med pappa og hele koret hans og synge fire sanger foran massevis av mennesker var bare toppen av kransekaka, ett øyeblikk der man klyper seg i armen.🫶

 

Jeg har fått vært sammen med vennene mine og hjulpet pappa på butikken og nå er denne gremmelige dårlige samvittigheten borte inni meg. 

 

I morgen skal jeg på hjemmebesøk igjen for så og ha fri hele helgen, jeg tror jeg ønsker å fortsette denne følelsen ifra i dag og ta den med meg videre inni helga! jeg tror jeg har lært noe vesentlig i dag som vil gagne meg fremover.❤️

 

Nå skal jeg ta kvelden og bare innta sofaen og ikke gjøre det slag mer! Sebastian skal på besøk til pappaen sin så jeg har tv-kontrollen for meg selv!😁

 

Ha en nydelig kveld kjære venner, takk for at dere er her for meg🌹

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg