Ett ekkelt BLAST FROM THE PAST

Reklame | Ellos.no

Jeg klarte å sovne på sofaen igjen og drømte så ekkelt at jeg føler ubehag ennå. I drømmen var det noen som kjørte bilen min ut for kaia her i Måløy og alle jeg kjenner var i drømmen, som var helt syk! Jeg våknet til en telefon jeg ikke trodde ville komme, og en fra fortiden min som jeg absolutt ikke ønsker noe kontakt med og som har gjort meg urett som jeg ikke klarer å legge bort ønsket å komme hit og snakke, og det værste var at jeg hørte på lydene at mennesket faktisk var her i nærheten. Jeg sa selvsagt nei da jeg hørte at mennesket var gravende full, og jeg er aleine her i huset og overhode ikke intressert i å gjøre opp noe som helst med noen som har drukket. Ingenting godt kommer utav dette, og jeg ble skutt rett tilbake til en dårlig periode i livet mitt, og panikken holdt på å ta meg. Jeg måtte gå inni meg selv og tenke at jeg er sterkere nå, jeg har blitt et normalt oppegående menneske og jeg har lov å distansere meg fra mennesker som ikke ønsker meg godt. Jeg føler meg sårbar som aldri før, og jeg kjenner jeg får angstanfall bare jeg ser dette mennesket på gata. Dette her er en av grunnene til at jeg takket ja til å begynne å gå med psykolog, fordi enkelte ting klarer jeg ikke å håndtere aleine. Det er ikke meningen at vi mennesker skal bære på alt aleine, det finnes en grense og man er ikke svak fordi man mottar hjelp, tvert imot.

Jeg sitter her og er litt skrekkslagen ennå, jeg trodde ikke jeg ville høre stemmen igjen, og iallefall ikke i dag! Jeg skal prøve å rydde litt rundt her og se om jeg klarer å riste det av meg. Jeg har tross alt gruppe i kveld og gleder meg masse til å møte gjengen igjen <3 i kveld blir det en suprise også, så det gjør det hele ekstra spennende. Nå har vi vært i avisen med gruppa våres, så jeg håper vi når ut til alle!

Fila//Fila//Fila//Fila//adidas Originals//Fila

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg