Ett av mine største mareritt ble virkelighet

Herrelighet for en dårlig start på den nye uka! 🫣

Jeg er av typen som er 15 minutter ute i god tid til alle avtaler jeg har og har tvangstanker som gjør at å komme for seint faktisk gir meg angst og katastrofetanker.😳


Jeg skrev senest i går på bloggen at jeg denne uka har fri til torsdag og forstod ingenting da jobben ringte meg da jeg satt bedagelig til i sofaen og drakk kaffe. Jeg skulle på jobb i dag og har skrevet feil i kalenderen og datoboka mi 😳

 

Jeg har bare en times kjørevei så det er ikke gjort i en fei å komme seg på jobb, jeg har gått igjennom dette scenarioet i hodet mange ganger og det har på en måte vært det verste som kunne skje. Nå har det skjedd og ingen døde 😂 Bare stoltheten min over at jeg er så punktlig og  lider av snillpike-syndromet. Jaja det kan vel skje alle? 😂

Når det først skjer, det som ikke skal skje så passet det greit at det ikke var såpeglatt ute, det passet også bra at jeg faktisk er en morgenfugl og var tidlig oppe i dag! Ellers hadde jeg sikkert ikke fått med meg at telefonen ringte.

Det er aldri så gale at det ikke er godt for noe sier dem, jeg får ta med meg den setningen videre i dag 😁

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Uff da, slik kan skje den beste! Men jeg kjenner følelsen, har såvidt opplevd det selv. En får seg en skikkelig sjokkstart på dagen, og sjokket sitter i en. Men det er ikke så stor katastrofe når en ser litt stort på det! Ha en god dag likevel! Klem. 🤗🥰😍❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg