Er Sebastian mørkredd mon tro? – I en mørklagt kjeller kan hvem som helst bli det-

I går kveld satt vi uten strøm mesteparten av kvelden og det er det koseligste som har skjedd på lang tid ❤️

Vi la oss under dyna i senga for og holde varmen i tilfelle dette ble varig og ringte rundt til folk for og høre hvordan det gikk med dem strømløse.

 

Første gangen strømmen gikk for alvor var Sebastian i dusjen nede i kjelleren 😂

 

Han måtte føle seg frem etter veggene for og komme seg opp igjen og fortalte om skrekken da han følte at noen var der.😅

 

Når strømmen kom igjen gikk han ned og hentet klær i maskina og jammen santen gikk strømmen igjen 😬😅

Vi fikk oss en god latter, hadde det skjedd meg så vet jeg faktisk ikke hva jeg hadde gjort. Det er merkelig hvordan hodet spiller en ett puss når mørket er ett faktum og man er helt aleine i en kald kjeller.

 

Strømmen gikk midt i Farmen, selveste høydepunktet på søndager! så jeg har mye å ta igjen når jeg kommer hjem i dag.

 

I dag sitter jeg i undervisning på jobb hele dagen og jeg skal ærlig innrømme at jeg hadde mest likt  å jobbet som normalt og vært på posten, det er noe med det å følge med på undervisning over skjerm… Fokuset er ikke helt der det skal være.😬

 

Jeg får pælme innpå kaffe og satse på at jeg ikke sovner her i stolen 😅

 

Ha en strålende start på uka venner❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg