Er det torsdag? eller er det fredag? – Full forvirring –

Mye har komt på bordet den siste tiden og tankene raser igjennom hodet, det er forvirrende når ting ikke er som du alltid har trodd. Dette hatet mot meg selv er byttet ut med forståelse for at ikke alle mennesker er like med like utgangspunkt. Jeg ser at mitt var særs dårlig men jeg akter og vise at jeg ikke er det mennesket lenger.

Man er ikke fortiden sin, man er dagen i dag i handlinger og ord, du kan ikke styre over morgendagen men akkurat i dag kan du velge hvordan du vil være.

I dag har jeg kjørt to timer for og levere inn min første søknad på jobb noensinne, jeg har med andre ord tatt ett steg ut i arbeidslivet igjen ❤️

Jeg har også planlagt nærmere foredraget jeg skal holde på Gol i november og har snakket med Leif Munkelien (Metalheads against bullying) om hvordan vi skal legge opp dette løpet! Jeg har med andre ord hendene fulle og har satt etterforskningen av eget liv på pause en stund.

NÅ føler jeg at bitene faller på plass slik at jeg på en bedre måte kan bruke meg selv til og hjelpe andre, nå når jeg er på vei til og klare og tilgi meg selv. Først da kan man gå videre ❤️

Dette har vært en produktiv og bra fredag! beklager for forvirringen jeg skapte i dag tidlig da jeg flere ganger i innlegget påstod at det i dag var torsdag, heldigvis har jeg oppmerksomme lesere som passer på meg når hodet ikke er på riktig sted! 

Denne helgen som kom bardust på skal nytes til det fulle og nå gleder jeg meg bare til og hente min kjære på jobb! 

I tradisjon tro! NÅ er det helg!

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg