Er det nå livet for alvor starter igjen?

I denne rusfrie tilværelsen har jeg begynt å bli vant med at jeg kan planlegge frem i tid og har virkelig satt pris på dette, før har det aldri vært ett tema å kunne legge planer frem i tid og man har måttet ta en dag av gangen, selv enkle avtaler ble vanskelig å holde og jeg har nok brukt alle unnskyldninger i verden for å ikke møte opp der jeg skal når jeg skal. Jeg har blitt riktig glad i stabiliteten jeg har i livet mitt nå og ville ikke bytta det for noe som helst i denne verden.❤️

 

Nå for tiden er det litt vanskelig å planlegge noe som helst, en nyrestein som når som helst kan gi meg kraftige smerte-anfall har preget starten på dette nye året og her i gården tar jeg en dag av gangen og forsøker og ikke planlegge stort.

 

 


Planen for denne uka er at jeg skal starte på jobb igjen og jeg gleder meg noe helt vanvittig til og starte 2023 for alvor! 😁 i morgen tenker jeg å starte på opprydding på mørkeloftet våres siden jeg ikke har gjort noe nytte for meg på flere uker og kjenner at jeg trenger å få gjort noe igjen.😂

 

Jeg er ikke typen som trives med å bli liggende på sofaen, og iallefall ikke for så lang tid som jeg nå har blitt.

 

Jeg har vært frisk så lenge nå at jeg nesten har glemt litt hvordan det er å ikke være oppegående, jeg tror jeg hadde godt av å se hvor fort helsa kan snu. En påminnelse som gjør meg svært takknemlig for hver dag jeg våkner i god form.

 

Slike påminnelser trenger vi for og sette pris på det vi har. ❤️

 

 

Nå har jeg ikke planlagt noe som helst i disse ukene jeg har vært syk så nå håper jeg ikke at å legge planer gjør at noe uventa skjer, det er jo tross alt da det faktisk smeller! (Bank i bordet).😁

 

Jeg gleder meg så vanvittig mye til at livet for alvor starter igjen for jeg må ærlig innrømme at jeg er kjempelei av å bare være her i leiligheten og ikke føle meg produktiv! i morgen skal jeg starte dagen tidlig og prøve å få mest utav starten på denne uka, jeg er SÅ klar for å slippe å være sykemeldt og gjøre disse tingene jeg er vant med. 

 

I morgen starter livet for alvor! 😁❤️ I CANT WAIT uke 3 🤩

 

Natta bloggen ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg