Er det i dag jeg blir singel?

I dag ble jeg presset så langt utpå at jeg slukte i meg to antabus som gjør deg dårlig om du drikker og dosen med medisiner som jeg pleier og ta før jeg legger meg, det er den dagen her i heimen og jeg er i ferd med og gi opp. 

Jeg tenkte det var bedre og være føre var en og ende opp med og sprekke på grunn av de nærmeste som egentlig skulle vært mine største støttespillere oppi dette. Jeg kjenner det er tungt dette livet og jeg forstår veldig godt at jeg ikke har klart og sluttet og ruse meg før nå. 

Akkurat nå føler jeg at sjelen min er forpestet og at det ikke finnes noe mening lenger og det er vanskelig og se at dette er på grunn av sykdom og ikke dårlige personer, det er vanskelig og skille disse tingene og vanskelig og ikke bli bitter på de nærmeste rundt meg som gjør denne rusfriheten til en unødvendig hard kamp. 

Denne dagen her har vist meg at min rusfrihet er bare viktig for meg, min helse er kun viktig for min del og jeg kan ikke lene meg på noen in the end! gårsdagen viste meg at jeg i bunn og grunn ikke kan stole på noen, og at jeg bare kan finne styrke i meg selv heretter. Dessverre viser det seg at selv de nærmeste nærme egentlig bare tenker på seg selv og sitt eget velbehag.

Verden er ensom selvom jeg vet jeg har mange, det hjelper så lite når man står oppi det og innser at man egentlig bare har seg selv. Det er vanskelig og holde seg til ett valg når det er kaos rundt en, det er vanskelig og ikke flykte i rusen igjen men den gleden skal ingen få.

Jeg legger meg med ett trist sinn og er forferdelig skuffet.

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

18 kommentarer
    1. Hei tøffa! Du må gjøre dette for egen del, men det er viktig for oss all nå at du holder deg rusfri og ved god helse. Vi følger deg, blir inspirert og ser opp til deg, så du må stå an av – om du ikke kjenner oss, så bryr vi oss likevel. Jeg bryr meg! Klem 😘

    2. Heia deg, du klarer det. Det blir bedre igjen. Alle har ansvar for sitt eget liv. Du kan bare ta ansvar for ditt. Skuffelser er en del av livet, klisje klisje klisje. Tilgivelse er også det. Når det går. Du vet hva du rommer. Du vet hva du klarer. Ønsker deg nytt håp i morgen, og i natt også forresten, om det trengs. Sender en varm tanke og en klem

    3. Kjære vakre deg… Husk at det er mange utfordringer i livet, og jeg må innrømme at du har fått vel mange..❤ Jeg følger med deg i din blogg og synes du er kjempe sterk. Du er et stort forbilde for veldig mange. Stor bamseklem til deg i dag 🐨👍🥰🙏🐞🎈☕

    4. Dette er tydeligvis en drittdag. Du kommer deg gjennom – ett skritt av gangen. Jeg heier på deg❤️

    5. Den følelsen har jeg også virkelig fått kjenne på flere ganger, og det er dritskummelt! Men man blir sterkere for hver gang, og mer og mer glad i seg selv når en står det gjennom <3

    6. Det er både hardt og trist å innrømme at ting er som de er. Altså, det å se virkeligheten, nære personer som man egentlig ikke kan regne med som støttespillere, og som setter seg selv først om det passer dem best. Jeg er ikke overrasket over at det ER sånn. Det er lenge siden jeg skjønte at jeg måtte finne styrken i meg selv, og ikke satse på at noen andre skulle stå last og brast. Gud, hvor smertefullt det var å se det faktumet. Samtidig var det viktig å ikke la andre få «makten» over mitt liv. Du står godt, selv om andre, til og med dine nærmeste, svikter deg. Det gjør SÅ vondt å erkjenne følelsen av svik. Ikke diskuter med de. Ikke ta imot kritikk for dine valg.

    7. Man står seg selv nærmest. Hold deg rusfri for din egen del! Ingen er i kjelleren for alltid. Når de skal klatre opp derfra trenger de deg sterk og rusfri. Inntil de når dét punktet er det svært lite du kan gjøre for dem. Ta godt vare på deg selv ved å holde deg rusfri og ikke tro at du kan fikse andre hvis de selv ikke bidrar til bedring ❤

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg