Enten går det bra eller så går det over

Det er torsdag og min kjære har en fridag! det føles ut som det er helg og jeg er glad for at jeg slipper og være her hjemme aleine, tankene får flagre fritt når det er stille rundt meg. Det føles ut som jeg lever i ett vakuum denne gangen også, som alltid når jeg kjenner meg ekstremt presset, det føles rett og slett ikke ut som jeg klarer og ta innover meg alt som skjer.

Livet har vist meg en ting! du får ikke mer en du klarer og håndtere, jeg tror at man får motgang i porsjoner og over tid slik at man skal klare og komme seg igjennom, man får ikke så mye i gangen at man bukker under. Tanken på hva som ville skjedd om pappa ble skadet, mamma på sykehus med skyhøyt blodtrykk og at min kjære var syk på en og samme gang.

Livet vil alltid gå opp og ned, det kommer alltid til og skje ting som river i grunnmuren min og jeg kan likesågodt bli vant med det først som sist, livet er en karusell og det er bare og lære seg hvordan man klarer og holde seg fast når det stormer som verst. Enten går det bra eller så går det over. 

Hver eneste dag som rusfri ser jeg på som en bonus og noe jeg har jobbet for, jeg har klart og komme til ett punkt der en sprekk faktisk ikke hadde løst noe som helst, hver eneste gang jeg står ovenfor motgangen spør jeg meg selv om en øl ville løst problemet, svaret er alltid det samme.

Istedenfor og fokusere på alt rundt meg bør hovedoppgaven min i livet være førsteprioritet, min rusfrihet er den største oppgaven jeg jobber med hver eneste dag, så lenge jeg er rusfri så er denne oppgaven fullført. Ingenting kan ødelegge akkurat denne, det er noe jeg virkelig står for denne gangen og alle vet hvor sta jeg er 😉 

Ønsker dere en fantastisk torsdag! om dere får error når dere prøver og kommentere bloggen min, kan dere ikke ta screenshot og sende til meg? 

 

 

Har dere lyst og følge med videre?

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen på facebook!  meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️ gleder meg til og se dere! https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg