Enormt opprykk for bloggen og koffeinmangel!

Reklame | Ellos.no

Nå skriver jeg dette på bloggen, for å brenne mine egne bror atter en gang. Det funket med alkoholen og rusen, så hvorfor ikke? Jeg har ikke vært redd for å blottlegge sjelen min offentlig før, så hvorfor skulle jeg det denne gangen? 

Jeg har i en periode nå prøvd å kutte ut Red bull og det har i perioder gått veldig bra, men de siste dagene har jeg falt for fristelsen og sprukket til de grader! Det er dyrt, og skadelig for meg, og jeg merker at jeg mister totalt matlysten av denne fristende drikken, og jeg  ønsker å leve lengst mulig og jeg merker at hjertet pumper litt ekstra når jeg nyter av denne drikken som har blitt min store avhengighet.

Jeg er en misbruker, så jeg blir avhengig av alt jeg tar i, og som gjør at jeg føler meg bedre eller vel.

NÅ er det faktisk nok! Og jeg skriver offentlig at jeg nå skal kutte ut denne avhengigheten også. Når jeg klarer å kutte store ting som alkoholen, så burde jeg faktisk sett på dette om en enkel match! Og når jeg skriver det offentlig må jeg stå til ansvar for avgjørelsen min, og det blir vanskeligere å sprekke for meg. 

Pågangen på denne bloggen har skutt i været de siste dagene, og jeg er SÅ stolt over at en blogg som handler om rus og veien tilbake når opp til nye høgder! Jeg har hatt problemer med å dele den til alle jeg ønsker, men nå ser det ut som alt er ordnet og at folk finner veien inn om dem ønsker å lese historien min.

Lille meg har blitt en blogger, først og fremst for min egen del, det er min lille terapi å sitte her og dele tankene mine, slik at dem ikke vokser seg store og skadelige for meg selv. Jeg har hele livet sittet aleine med alt og jeg tenker at det ikke er rart det har smelt for meg mange ganger, for man trenger virkelig utløp for alt som foregår inni seg. Alle kommentarene tar jeg til meg! Det skal dere vite, og jeg setter pris på alt av Feedback på denne bloggen min <3

Jeg vet faktisk ikke hvor jeg hadde vært hadde det ikke vært for bloggen, alle rundt meg og alle de tingene jeg nå får ta del i, som jeg før stod utenfor. Det er viktig for dem som har falt utenfor å bli inkludert, og det har iallefall jeg blitt! Forståelse for hvor du har vært er ett viktig punkt, men fortiden skal ikke bli en del av inntrykket jeg gir. Jeg er på vei til å bli frisk, men fortiden vil alltid være en del av pakka, men jeg har lært meg å takle den, og det finnes ikke en eneste celle i kroppen min som ønsker meg tilbake. 

Jeg trodde denne edru tilværelsen ville være fylt med russug og angst, men begge deler er ikketilstedeværende i mitt liv. Jeg ser fremover og opp, for det er den veien jeg skal gå. Dem sier man ikke skal fokusere på de tingene man ikke kan forandre, og det er en lang vei å gå for å klare dette. Jeg kunne ønske flere fikk se det jeg nå ser, for jeg tror at om jeg hadde blitt behandlet som jeg nå blir før, så hadde jeg klart å gjøre dette tidligere. 

For meg er dette en hjertesak, hvordan vi behandler hverandre, og jeg kommer til å blogge meg ihjel til det fungerer. 🙂 tusen tusen takk for all støtten folkens! Uten dere ingen meg 🙂

Klær fra Ellos som jeg anbefaler varmt videre til leserene mine _<3 her med merket Vila som jeg har falt helt pladask for! 

Vila//Vila//Vila//Vila//Vila//Vila//Vila

5 kommentarer

Siste innlegg