Energi-eksplosjon! – Jeg ANER ikke hva som skjedde-

Altså! i dag vet jeg faktisk ikke helt hva som har skjedd, jeg har jo vært nede en periode og ikke hatt energi til noe som helst utenom det mest nødvendigste, jeg har virkelig slitt med å komme meg ovenpå igjen og i dag da jeg forberedte meg til møte i banken ble kroppen fylt med en ny energi!😳

Det var som om dette bankmøte ble begynnelsen på noe nytt, noe jeg trengte for og få ett puff fremover, det fikk meg til å få troen på fremtiden og at noe spennende vil skje snart.😁

Nå har jeg vasket opp, støvesugd hele leiligheten, gått ut med bosset, rydda og styra og energien ser ikke ut til og ha noen ende.😳

I hele går satt jeg her i sofaen og bare kosa meg hele dagen, jeg er litt småsyk så jeg har ikke hatt energi til å gjøre noe som helst, men i dag bare eksploderte det i energi-lagerene mine!  😳 svotsj sa det og plutselig var hele leiligheten striglet og det føles bedre inni meg.

Det kjennes rett og slett ut som en stor verkebyll har gått hull i , jeg har fått sagt det jeg skulle si og nå er det bare fremtiden som gjelder, noen ting kan vi faktisk ikke gjøre noe med og disse tingene må vi bare legge igjen og gå videre ifra.

 

Å akseptere disse tingene vi ikke råder over har fått en ny betydning for meg.❤️

 

 

 

Herregud så sårt jeg trengte denne endringen! 🤭 det betyr ingenting hva som utløser det, jeg bryr meg ikke hva som var den utløsende faktor i dag bare det funket! jeg er SÅ drittlei av å ha det dårlig og i skrivende stund så føler jeg meg lettere, det er det eneste som betyr noe for meg. Fytti rakkeren denne “turen” har vært brutal! men jeg er glad jeg har klart og dele den, skrive meg ferdig og komme meg ovenpå igjen. ❤️

I kveld venter etterverngruppe og i morgen er det jobb igjen, vi skal snart reise på langtur til Gol og jeg gleder meg til og starte forberedelsene for og være der i tre dager og bare nyte omgivelsene og menneskene der! jeg gleder meg! 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg