Endelig tid til meg! – Dagen skal nytes til det fulle! –

Halleluja!😳 så tung jeg var i dag tidlig!😬

De siste dagene sitter i kroppen og jeg ser frem til en fridag der jeg bare skal åpne Stova for to timer og hjelpe pappa med handling. Jeg trenger en rolig dag kjenner jeg!❤️

Nå har jeg tatt meg en lang og varm dusj og sitter med kaffekoppen klar for en ny dag der sola skinner som aldri før, været her er helt nydelig for tiden og jeg håper det varer.

Huset ser ikke ut i måneskinn men jeg har ingen planer om å bruke denne fridagen på den slags! i dag skal jeg bare gjøre ting jeg har lyst til🤭

Det finnes mange ting jeg burde gjøre men disse tingene får faktisk bare vente. Jeg må forberede meg til rettssaken men det har vært vanskelig å tenke på midt oppi eksamen og fullt kjør på jobb, kanskje det er like greit? å være opptatt slik at man ikke faller inni det ubehagelige?

Jeg sorterer ut alt som kan vente, slik at jeg kan holde meg positiv i disse tingene jeg elsker ved livet. En overlevelses taktikk som har funket for meg 😁

Dette blir en fin fredag, det kjenner jeg på hele meg❤️

Ha en deilig start venner🌹

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg