Endelig kom eksplosjonen, alt kom ut endelig.

Jeg er typen til og holde ting inne, og jeg svelger en del kameler før jeg blir mettet. Den siste tiden har jeg tatt imot og tatt imot uten og gjøre motstand, jeg har faktisk lært meg tålmodighet igjennom denne rusfriheten men nå er det på grenser til usunt. I kveld rant begeret over og endelig sprakk boblen min omsider etter en uke med undertrykka sinne som har boblet under overflaten.

Jeg føler meg som en udetonert bombe når jeg går slik som jeg har gått, jeg bare venter til jeg føler noe, før jeg VIRKELIG føler noe ekstremt og bare sprekker, når denne boblen har sprukket så er jeg verken langsint eller går og gnager på det i ettertid, det bare rakner for meg i noen minutter der jeg virkelig får ut det jeg går og bærer på. Det er en befrielse hver gang fordi det har vart så lenge, så når jeg først sier ifra så er det noe jeg har gått og tenkt på lenge i mitt eget hode.

Når jeg har slike perioder der alt går imot meg klarer jeg ikke å gråte eller le, jeg blir helt flat så når jeg først klarer og gråte eller få ut frustrasjonen så er det som om presset bare letter og alt blir bedre. Jeg vil heller føle noe eller og være en robot som da jeg rusa meg, jeg vil heller gråte fysiske tårer enn og ha alt inni meg, jeg vil heller rase i sinne enn og føle på undertrykka raseri som spiser meg opp innvendig.

Den siste tiden har vært en kombinasjon av alle vondter på en gang, og jeg har nå avlyst traumebehandlingen i morgen da jeg ikke har plass i livet mitt til og gå i kjelleren denne uka også. Det er ikke min tid til og behandle mine plager, for dem kan jeg ta på sikt. Nå må jeg fokusere på oss og få min kjære frisk før det klikker for oss begge her 🙂 

Jeg er evig takknemlig for at jeg har dere og tømme meg til rett og slett, jeg har aldri følt meg så aleine og rådvill før og da hjelper det og ha ett sted som bare er mitt for en stund. Tusen tusen takk!

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

Siste innlegg