ENDELIG fredag og helg for meg også! <3

Reklame | Gymgrossisten.no

Annonseinnlegg

På jobbfronten så har denne dagen vært ufattelig effektiv igjennom PAD og telefon! Jeg har ordnet ting på rekordfart som kunne blitt gjort for mange år siden men har lagt som blemmer og vokst seg store og vonde. Og alt funker så mye bedre når man vet reglene, setter seg inni sakene og vet hva som gjelder 🙂 det er hærlig! Og organisøren i meg blomstrer! Jeg får brukt intelligensen, hurtigheten og løsningsmennesket i meg, på samme tid som jeg får dialoger med masse forskjellige instanser som jeg ikke vet noe om 🙂 jeg elsker å lære alt om alt, og har ett langt liv med det meste av systemer! Nå har jeg i tillegg ett klart hode, og er klar men veldig hyggelig i kontakten. Det er rart hva ett smil kan gjøre! Jeg tenker dette lover meget godt for fremtiden til de fleste som sliter at en nå kan stå sammen, og ikke jobbe hverandre imot! Med enkle grep kommer vi oss utav denne dvalen også som landet er under, og jeg håper alle steder har ildsjeler som brenner like hardt som meg! Jeg begynte allerede halv 6 i dag, så har holdt det gående i 12 timer og fått gjort unna behandlingen i samme slengen. Så dette går overhode ikke utover mitt liv eller tynger meg med masse ansvar jeg ikke vil eller klarer å ha 🙂 jeg tar til meg all rosen jeg får for jeg vet jeg fortjener den, men rosen har egentlig ingenting å si for meg, mestringen derimot og det jeg klarer å prestere i dette omfattende og vanskelige arbeidet gir meg alt jeg trenger for å bli bare enda mer sikker på mitt eget valg om rusfrihet, men også å spekulere ut nye måter å gjøre ting på, som ikke koster noe som helst! Vi har mye på g her i Måløy by og det var fantastisk å komme hjem og kjøre over bruen i dag! Etter bilturen from hell :).
Nå skal jeg bare få i meg mat, for det ble bare med frokosten grytidlig i dag, jeg fikk smerter i muskler av denne kuren her, og matlysten som var veldig stor en stund gikk plutselig over i bilen. Så nå skal jeg kule an! Og nå får jeg delt bloggen snart på grupper på facebook også, uten å vite hva jeg gjor galt, så håper dette ikke skjer igjen 😉
Jeg innser hvor alvorlig situasjonen helsemessig har vært, og på Haukeland var jeg faktisk i livsfare i 3 døgn. Grunnen til at dem konstant sjekket meg var fordi dem var nødt til dette, fordi det var så alvorlig. Jeg har ikke skjønt dette før nå, hvor alvorlig det kunne blitt, og hvor farlig det er å ligge så lavt som meg i blodplater. Jeg forstår nå hvorfor jeg holdt på å svime av her da jeg ble sendt hjem i taxien, og måtte sendes med ambulanse i retur innigjen.. jeg bare ser nå hvor galt det kunne gått, og jeg er så heldig som sitter her og er så lykkelig! Jeg får til alt jeg når jeg har klart dette her. Iallefall alt jeg ønsker å vil selv. Så driter jeg i alle andre!
Jeg har fått beskjed om at om 2 uker ser jeg normal ut også, så det gleder jeg meg til, jeg gleder meg også til å få bort disse musklene som verker, for jeg har ikke mye vondter i ryggen! Så da blir det trening og fullt kjør! Jeg kan nesten ikke vente!
Nå kjør vi!
Endelig er det helg, og vi skal spise pizza her og slappe helt av noen timer. Jeg må stabilisere hodet etter turen, og jeg velger å sette meg først her, uten å være en bedreviter som kan alt, falskheten selv eller splittet personlighet 🙂 jeg tror ikke jeg er perfekt og kan alt, jeg vet hva jeg kan og er stolt over det. Ingen ord kan knekke meg, når det går på slik kommunikasjon. Så bare ser jeg hvor skoen trykker. Jeg vet det ikke lenger handler om meg men sjalusi.. ..
God helg kjære lesere <3

C4 fra gymgrossisten som vi anbefaler!





CELLUCOR

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg