ENDELIG falt alt på plass for meg!

Herrelighet FOR en lang dag dette her har vært!😳

Og da mener jeg ikke at jeg har kjedet meg og dermed har dagen blitt så lang men jeg har fått så mange ting inni en dag som ellers ville blitt brukt til ingenting at det er en FRYD!😁

Å være sammen med en av mine beste venninner har gitt meg en energi jeg har vært uten så lenge 😳 vi startet først med besøk her hjemme hos meg som endte opp på Bjørgs mat og en deilig salat før vi bare kjørte rundt og skvaldra.❤️

 


Jeg har jo gått og planlagt i mitt eget hode i flere uker nå, jeg har en gang som ikke har sett ut!😬🤭

 

Jeg har prøvd alt jeg har kunnet for og motivere meg selv til og vaske den men det har sittet så langt inne. I dag har jeg vasket trappen ned og både kjøkkenet og gangen lukter deilig ajax sitron i skrivende stund.😍

 

Ett spark bak var det jeg trengte, å komme i gang igjen etter en lang periode der jeg ikke har følt meg som meg selv lenger.❤️

 

Det er deilig å kjenne at tiltakslysten begynner å komme tilbake og jeg håper at dette blir standaren for tiden fremover, at det bare går oppover og blir bedre.😁

 

Nå har jeg hentet Sebastian på jobb og seinere skal vi åpne lokalet for etterverngruppe❤️

 

Denne dagen kunne ikke vært bedre 🤭 jeg er så lettet ❤️

Nå skal jeg bare nyte selskapet av favoritmennesket mitt i den rene og ryddige leiligheten før det smeller på ny i morra! Det har vært to flotte fridager innimellom slaga. 

Ha en deilig kveld venner❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg